PROCEDURA SKŁADANIA SKARG

Procedura składania skarg MLC 2006

Każdy Marynarz ma prawo wnieść skargę lub reklamację związaną z działalnością firmy Triton Marine Poland/Seven Seas Maritime Services (7 Seas) lub jednego z jej Klientów, jeśli jest przekonany o jej zasadności.
O pojawieniu się skargi lub reklamacji powinien być każdorazowo poinformowany Dyrektor Triton Marine Poland/Seven Seas Maritime Services (7 Seas). Skarga lub reklamacja powinna zawierać jej rzeczowy opis z uwzględnieniem ewentualnych roszczeń lub oczekiwań Marynarza.

Odpowiedzialność Triton Marine Poland/Seven Seas Maritime Services (7 Seas) rozpoczyna się od momentu podpisania kontraktu Marynarza z armatorem.

Marynarz może złożyć skargę lub reklamację:

  • Telefonicznie – tel. 00 48 91 431 83 91 lub 00 48 692 433 881
  • Bezpośrednio podczas wizyty w biurze – wpisując ją
  • Do Księgi Skarg i Wniosków dostępnej w siedzibie firmy.
  • Pocztą elektroniczną – wysyłając wiadomość na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
  • Pocztą wysyłając wiadomość na adres: Triton Marine Poland/Seven Seas Maritime Services (7 Seas) Niecała 9, 71-027 Szczecin

Triton Marine Poland/Seven Seas Maritime Services (7 Seas) ma obowiązek potwierdzenia otrzymania skargi lub reklamacji w ciągu 5 dni roboczych. Potwierdzenie otrzymania skargi lub reklamacji powinno zawierać jednoznaczną informację dotyczącą okresu jej rozpatrywania wykorzystując sposób komunikacji wskazany przez Marynarza. Czas rozpatrywania skargi lub reklamacji dotyczącej bezpośrednio działalności Triton Marine Poland/Seven Seas Maritime Services (7 Seas) ustala się na maksymalnie 15 dni roboczych od momentu potwierdzenia jej otrzymania.

Czas rozpatrywania skargi

Czas rozpatrywania skargi lub reklamacji dotyczącej działalności jednego z Klientów Triton Marine Poland/Seven Seas Maritime Services (armator) ustala się na maksymalnie 30 dni roboczych od momentu potwierdzenia jej otrzymania. W wypadku, gdy rozstrzygnięcie skargi lub reklamacji nastąpi niezgodnie z oczekiwaniami Marynarza, Triton Marine Poland/Seven Seas Maritime Services (7 Seas) ma obowiązek przedstawić Marynarzowi tryb ewentualnego dalszego postępowania w celu dochodzenia swoich roszczeń.

Jeśli skargi nie udaje się rozwiązać w ramach ww. procedury w ciągu 30 dni, marynarz może kontaktować się z:

Ministerstwem Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej
ul. Nowy Świat 6/12, 00-400 Warszawa
TEL: +48 22 630 16 39
FAX: +48 22 583 85 71
Email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
Web: www.transport.gov.pl
 
Lub właściwą administracją państwa bandery (lista kontaktów jest dostępna w umowie zatrudnienia marynarza).

Udostępnij na FB
Icon Skrócony do minimum czas
załatwiania formalności u nas
Icon Kompleksowa obsługa marynarzy
poszukujących pracy na statkach
Icon Gwarancja i odpowiedzialność
Seven Seas Maritime Services