WYMOGI MLC 2006

Zobowiazanie do przestrzegania wymogów MLC 2006

Seven Triton Marine Poland/Seven Seas Maritime Services (7 Seas) działa zgodnie z regulacjami ustanowionymi przez konwencję MLC 2006 oraz ich odpowiednimi przepisami obowiązującymi w Polsce.

Udostępnij na FB

PROCEDURA SKŁADANIA SKARG

Procedura składania skarg MLC 2006

Każdy Marynarz ma prawo wnieść skargę lub reklamację związaną z działalnością firmy Triton Marine Poland/Seven Seas Maritime Services (7 Seas) lub jednego z jej Klientów, jeśli jest przekonany o jej zasadności.
O pojawieniu się skargi lub reklamacji powinien być każdorazowo poinformowany Dyrektor Triton Marine Poland/Seven Seas Maritime Services (7 Seas). Skarga lub reklamacja powinna zawierać jej rzeczowy opis z uwzględnieniem ewentualnych roszczeń lub oczekiwań Marynarza.

Udostępnij na FB

PROCES REKRUTACJI

Proces rekrutacji

Zapraszamy do współpracy zarówno marynarzy, jak i armatorów  chcących pozyskać doświadczonych i wysoko wykwalifikowanych pracowników. Rekrutacja odbywa się według poniższych zasad.

Udostępnij na FB
Icon Skrócony do minimum czas
załatwiania formalności u nas
Icon Kompleksowa obsługa marynarzy
poszukujących pracy na statkach
Icon Gwarancja i odpowiedzialność
Seven Seas Maritime Services